WE

DO BOX
DOVEZIEME
DO VÝDAJNÉHO BOXU
DOSTUPNÉ NONSTOP

DOSTUPNÉ NONSTOP

WE|DO BOXY sú dostupné 24 hodín, 7 dní v týždni. Zásielka je pripravená k vyzdvihnutiu hneď, ako vám zašleme SMS a e-mail s heslom na vyzdvihnutie.

BEZPEČNÉ VYZDVIHNUTIE

WE|DO BOXY sú bezpečné, ideálne pre zákazníkov, ktorí uprednostňujú bezkontaktné vyzdvihnutie tovaru.

RYCHLÉ VYZDVIHNUTIE

WE|DO BOXY sú rýchle, tovar si môžete vyzdvihnúť v priebehu chvíľky bez čakania v rade.

Ako WE|DO BOX funguje

Na dotykovej obrazovke zadajte svoje telefónne číslo a autorizačný kód z SMS alebo e-mailu.

Ak ste objednávku nezaplatili vopred, použite platobnú kartu a pokračujte v platbe podľa pokynov.

Po zaplatení objednávky sa otvorí schránka, v ktorej je uložená vaša zásielka.

Vyzdvihnite si svoju zásielku.

Po vybratí zásielky prosím zatvorte dvierka schránky.

Časté otázky

Prezrite si najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa WE|DO BOXU.

  • Kedy si môžem vyzdvihnúť zásielku vo WE|DO BOXE?

    Zásielky obvykle doručujeme druhý alebo tretí pracovný deň od ich prevzatia u odosielateľa. Akonáhle je zásielka pripravená na vyzdvihnutie, pošleme vám SMS a e-mail spolu s kódom, ktorý budete potrebovať pro vyzdvihnutie tovaru. Zásielku si potom môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas nasledujúcich 46 hodín, boxy sú k dispozícii nonstop.

  • Dokedy je možné zásielku vyzdvihnúť?

    Zásielka je uložená v boxe po dobu 46 hodín. Chceme vám poskytnúť dostatok času na vyzdvihnutie tovaru a tiež zaistiť, aby boli boxy voľné pre nové objednávky. Táto lehota by mala zohľadňovať obe požiadavky.

  • Môžem predĺžiť dobu pre vyzdvihnutie zásielky?

    Bohužiaľ nie, z kapacitných dôvodov nie je možné predĺžiť úložnú dobu.

  • Čo ak tovar nestihnem vyzdvihnúť?

    Kontaktujte náš zákaznícky servis a kolegovia vám pripravia zásielku na osobný odber v našom depe.

  • Ako môžem za tovar zaplatiť?

    Boxy sú vybavené platobným terminálom, takže dobierku môžete zaplatiť platobnou kartou typu Visa a MasterCard. Platba v hotovosti bohužiaľ nie je možná.

  • Čo mám robiť, ak som stratil/a kód na otvorenie schránky?

    Kód posielame vo forme SMS aj e-mailom. Ak tento kód nemôžete nájsť vo svojej e-mailové schránke ani v telefóne, kontaktujte náš zákaznícky servis.

Zobraziť všetky

Loading